ΠΕΡΙ ΕΠΑΝΟΔΟΥ (3ο Μέρος)

• Η αποκαλυπτική ερμηνεία των 3 φυλών της ανθρωπότητας και τι αντιπροσωπεύουν.
• Υπό ποια πνευματική νομοτέλεια ενσαρκώνονται τα πνευματικά όντα στην ανθρωπότητα. Ο Νόμος του Τριαδικού.
• Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ – Οι 3 φυλές της ανθρωπότητας.

Στη συνέχεια, μπορείτε να παρακολουθήσετε το τρίτο μέρος της ομιλίας.

Ακολουθεί το κείμενο του τρίτου μέρους της ομιλίας, για μια δεύτερη ματιά και περαιτέρω μελέτη!

Αγαπητές αδελφές και αγαπητοί αδελφοί,

Είδαμε τη μια όψη της ίδρυσης του Τάγματος του Κριναετού και τώρα ας εξετάσουμε την άλλη όψη, τη μυστική αιτία της ίδρυσής του Τάγματος του Κριναετού.

Η απάντηση στο ερώτημά μας, στηρίζεται σε μιαν Αποκάλυψη που οι Σεβαστοί μας Διδάσκαλοι μας εμπιστεύτηκαν και λέγει τα εξής:

«Η Επάνοδος (ολοκλήρωση), είναι ομαδική, κατά φυλές. Πλησιάζει ο καιρός κατά τον οποίο η τριαδική Πρώτη Φυλή πρέπει να επιστρέψει (να αποκατασταθεί) και όλα τα στοιχεία που αποτελούν την Υπερουσία, θα προσωποποιηθούν. Γι’ αυτό το λόγο, ο αγώνας είναι τώρα τόσο τραχύς και η Δώρα, ο Δώρος και άλλοι, ήρθαν στη Γη για να εργαστούν για την επάνοδο της Πρώτης Φυλής, αφήνοντας στις άλλες, τις νεότερες φυλές μια κληρονομιά φωτός και ευτυχίας.

Κάθε ενσυνείδητο ον που έχει το μύχιο συναίσθημα ότι κάτι μπορεί να πράξει, ας το πράξει. Το συναίσθημα αυτό, η διαίσθηση ή η ιδέα αυτή, είναι ένα βέλος της αγάπης που διαπερνά όλους τους ανθρώπους, φωτισμένους ή συσκοτισμένους, που με μέσα καλά ή κακά, επιθυμούν το καλό της ανθρωπότητας.

Εφ’ όσον λοιπόν, φωτιζόμενοι, γνωρίζουμε γιατί είμαστε εδώ κάτω, εφ’ όσον γνωρίζουμε γιατί μας έθιξε το ρεύμα της Επανόδου, ας πάρουμε για μια φορά σοβαρή απόφαση. Ας διακόψουμε τη στασιμότητά μας, ας αφυπνίσουμε τη δραστηριότητά μας, ας βγούμε από τον ακαδημαϊκό και αδρανή θαυμασμό μας και ας αποτινάξουμε το λήθαργό μας. Με όλα μας τα μέσα, ας κατανικήσουμε την οκνηρία γιατί οι ευθύνες μας γίνονται μεγαλύτερες από το γεγονός ότι είμαστε μυημένοι».

Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι η μεταβατική αυτή περίοδος που ολόκληρη η σημερινή ανθρωπότητα διαισθάνεται, είναι στην πραγματικότητα μια πολύ μεγάλη ιστορική καμπή.

Η τριαδική Πρώτη Φυλή των ανθρώπων, αποσύρεται για πάντα αφού ολοκλήρωσε το πρώτο στάδιο της εξέλιξής της και η Γη σύντομα θα κατοικείται μόνο από την Δεύτερη και την Τρίτη Φυλή.

Τι είναι όμως και τι αντιπροσωπεύουν αυτές οι Φυλές των Ανθρώπων;  Ο Ευγένιος Ντυπρέ μας λέγει τα εξής:

«Υπάρχουν τρεις φυλές που ενσαρκώνονται διαδοχικά:
Η Πρώτη Φυλή των ανθρώπων που πρωτοστάτησε στην Πτώση των Γιγάντων και η οποία πρέπει σύντομα να αποκατασταθεί. Η Φυλή αυτή είναι πολύ ισχυρή γιατί πάλεψε από την αρχή.

Η Δεύτερη Φυλή που εισήλθε αγνή σε ένα κόσμο διεφθαρμένο και επομένως διεφθάρη και αυτή, αλλά σε μικρότερο βαθμό.

Τέλος η Τρίτη Φυλή η οποία τώρα ενσαρκώνεται και δεν θα γνωρίσει από το Κακό παρά μόνο τις προσπάθειες που γίνονται για την καταπολέμησή του.

Το Τάγμα του Κρίνου και του Αετού, είναι η εστία που θα συγκεντρώσει τους πνευματικούς αντιπροσώπους των ανθρώπων της 1ης, 2ης και 3ης Φυλής και θα έχουν σαν σκοπό, να απαλύνουν την μεταβατική αυτή περίοδο, να αναζητήσουν και να σώσουν όσους από τους αδελφούς τους κινδυνεύουν να παρασυρθούν στον όλεθρο και τέλος να θέσουν τις βάσεις του μελλοντικού κόσμου».

Με την αποκάλυψη αυτή, μπορούμε να καταλάβουμε αρκετά πράγματα, να εξηγήσουμε τα αλλοπρόσαλλα φαινόμενα που παρουσιάζουν οι σημερινοί κάτοικοι της Γης και να δικαιολογήσουμε την έλλειψη, όχι τόσο της πνευματικότητας, αλλά και της πνευματικής πείρας που χαρακτηρίζει τους περισσότερους νέους ανθρώπους. Σαν να μην τους βαραίνει καμία παράδοση, κανένα παρελθόν. Είναι γιατί από τις αρχές του αιώνα μας, η Τρίτη Φυλή εισβάλλει αθρόα πια στον Κόσμο, ενώ η Πρώτη όλο και αποσύρεται για πάντα.

Φυσικά διερωτόμαστε γιατί να υπάρχουν τρεις (3) τριαδικές Φυλές και τι αντιπροσωπεύουν; Είναι ο νόμος του τριαδικού, ο αιώνιος αυτός Νόμος που εκδηλώνεται σε όλα τα επίπεδα, σε όλες τις μορφές, σε κάθε έκφραση. Ο Νόμος του Τριαδικού είναι η έκφραση της Μονάδας και είναι αρκετό να τονίσουμε ότι τα χαρακτηριστικά των τριών αυτών Φυλών δίνουν τη σφραγίδα της τριαδικής υπόστασης του Όντος.

Η Φαντασία (1), η Θέληση (2) και η Ισχύς (3), οι τρεις αρετές που συναντάμε και στο ανθρώπινο πνεύμα, αντιστοιχούν με την 1η, 2η και 3η φυλή των ανθρώπων. Η Φυλή που αντιπροσωπεύει την Φαντασία αποσύρεται.

Η Δεύτερη Φυλή, η γενιά της Θέλησης, της πλαστικότητας, της διαμόρφωσης, εισέβαλε στη Γη για να συνεχίσει με τις δικές της αρετές και ιδιότητες τη βεβαίωση του έργου της Φαντασίας και όχι πια από το μηδέν.

Σήμερα μπήκαμε στην εποχή των εφαρμογών. Πραγματικά, οι άνθρωποι διαθέτουν τώρα όλες τις γνώσεις και έχουν όλα τα μέσα για να επιδιώξουν την εδραίωση της γήινης ευτυχίας τους και θα το επιτύχουν. Όχι όμως χωρίς πάλη, χωρίς θυσίες, χωρίς το ανάλογο τίμημα.

Η Τρίτη Φυλή, η φυλή της Ισχύος, της εφαρμογής, είναι και νέα και αγνή, γιατί δεν υπέστη ακόμα τη φθορά του χρόνου και του Νόμου της Δυάδας. Μπορεί να την χαρακτηρίσουμε όπως θέλουμε, αλλά όχι σαν εκφυλισμένη γενιά.

Η Δεύτερη Φυλή καλείται ήδη να πάρει τα ηνία και να παίξει το ρόλο του ηγήτορα, επωφελούμενη από τις κεκτημένες συλλήψεις των προγόνων της.

Η Δεύτερη αυτή Φυλή, έχει σήμερα υποστεί ένα είδος «παραζάλης». Με την αθρόα εισροή της Τρίτης Φυλής και την ακάθεκτη ορμή που χαρακτηρίζει την εποχή της Ισχύος από τη μια μεριά και την ολοκληρωτική αποχώρηση της ηγέτιδας, της συλληπτικής γενιάς από την άλλη, βρίσκεται πραγματικά στη μεταβατική της περίοδο, παραπαίει και ολισθαίνει ωσότου ανακαλύψει τις αναμφισβήτητες ικανότητες συνείδησης που απέκτησε στη διάρκεια των αιώνων και αναλάβει το ρόλο που της αρμόζει, το ρόλο που κατέκτησε με τόση ιστορική ζωή.

Η κοινή πλέον διαπίστωση είναι ότι οι τεχνοκράτες και οι επιστήμονες, δεν μπορούν από μόνοι τους να δωρίσουν στην ανθρωπότητα την πολυπόθητη ευτυχία, αν δεν ενισχυθούν από τις ηθικές αξίες που στηρίζουν κάθε πολιτισμό αντάξιο της πνευματικής καταγωγής του ανθρώπου.

Το σύνθημα επομένως προς μια παγκόσμια κοινότητα, δεν είναι επαρκές ιδανικό αν δεν συνοδεύεται από κοινωνία αγάπης με τους συνανθρώπους μας, με το Σύμπαν και με τον Δημιουργό.

Το έμβλημά μας, η Αγάπη και η Αλληλεγγύη εγκαθιδρυμένες στους κόλπους της ανθρωπότητας, ας γίνει το ιδανικό μας για μια παγκόσμια κοινωνία αγάπης, όπου ο καθένας θα δρα στον μικρόκοσμό του με προοπτική το παγκόσμιο και με προσανατολισμό και σκοπό ζωής το άπειρο, την Αγάπη.

Για να γίνει όμως αυτό πραγματικότητα, θα πρέπει ο άνθρωπος να δημιουργήσει συνείδηση, δηλαδή προσωπικότητα κι αυτό δεν είναι τόσο εύκολο, διότι υπάρχουμε, ζούμε και κινούμαστε, υφιστάμενοι τον τρομερό Νόμο της Δημιουργίας, το Νόμο της Δυάδας.

Και ο νόμος αυτός σε μας βρίσκει την έκφρασή του στα στοιχεία που μας συνθέτουν ως ανθρώπινα όντα, που είναι το Ανώτερο Εγώ μας, από τη μια και οι τρεις εξωτερικότητες, τα τρία περιβλήματά του, το πνεύμα, η ψυχή και το σώμα, δηλαδή το άτομό μας, από την άλλη.

Τα στοιχεία αυτά της εξωτερικότητας, είναι οι τρεις κόσμοι του Παντός που συνιστούν το περιβάλλον του ανθρωπίνου όντος, το οποίο έχει την εναντίωση μέσα στον ίδιο μας τον εαυτό.

Η δίπλευρη αυτή συγκρότησή μας είναι φυσικό να έχει και αντίστοιχες επιπτώσεις στον αγώνα μας, ανάμεσα στις δύο αυτές φύσεις μας. Πώς δηλαδή θα μπορέσουν να συνταιριάσουν τα ενάντια αυτά στοιχεία.

Λόγω διαφοράς φύσεως, αδυνατούν να συνταιριάσουν. Από την άλλη όμως, είναι υποχρεωμένα να συνοδοιπορήσουν. Και μέσα σ’ αυτή την αλληλοσυγκρουόμενη αλλά συνοδοιπορούσα κατάσταση, πρέπει να αναφανεί η συνείδηση του ανθρωπίνου όντος, η οποία θα το φωτίσει στον δρόμο που έχει να ακολουθήσει, μέχρις ότου επανέλθει, υπερσυνείδητο, στην πηγή της εκπόρευσής του.

Η προσπάθεια όμως του ανθρωπίνου όντος να εκπληρώσει την αποστολή του αποκτώντας συνείδηση, είναι έργο δυσχερές. Ο Δημιουργός όμως του ανθρώπου του συμπαρίσταται, είτε απ’ ευθείας, δια της εσωτερικής φωνής, είτε έξωθεν, δια της φωνής των Απεσταλμένων Του, όπως των Σεβαστών μας Διδασκάλων.

Εάν ο άνθρωπος δεν είχε την Θεία συμπαράσταση, θα ήταν αδύνατον να νοηθεί — θα ήταν πέραν από οποιαδήποτε λογική — ότι θα μπορούσε ο ίδιος, με τις δικές του δυνάμεις και μόνο, να δημιουργήσει την προσωπικότητά του.

Για τούτο οφείλει να τιμά, να σέβεται και να εφαρμόζει τις οδηγήσεις των Θείων Απεσταλμένων, των Σεβαστών μας Διδασκάλων Δώρου και Δώρας, ούτως ώστε να καθοδηγηθεί σε ό,τι μόνος του δεν είναι σε θέση να γνωρίζει και να πράττει.

1ο Μέρος

2ο Μέρος

Τάγμα του Κρίνου και του Αετού